ابوالفضل داماد شد....با ملیحه...........
خاطرات من

نمیدونم خوشحالم یا ناراحت......

در واقع هیچ احساسی ندارم........

فقط..............

الان داداشی اس داد که ملیحه عروس شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با ابوالفضل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یاد خاطرات افتادم......فقط اون روزا داره از جلو چشمام رد میشه ولی هیچ احساسی ندارم.....

جالبه یاد اون روزا افتادم...

حرفایی که بهم گفت و نتونستم هیچ دفاعی از خودم بکنم.............

چیزایی گفت که حقیقت نداشت..........

من راجبه اون باختم.....

خیلی هم بد باختم بهش........

کاش هیچوقت شمارشو نداشتم..........

کاش نرگس هیچوقت تو زندگیم نبود.........

کاش اون روز به حرف زهره نمیکردم و بهش اس نمیدادم........

کاش وقتی اس داد جوابشو نمیدادم..........

کاش من نمیرفتم شبیه خونی..............

اصلأ کاش هیچ وقت به حرف زهره گوش نمیدادم و به حمید زنگ نمیزدم...........

کاش.................

هنوز این حرفش یادمه : "دیدار به قیامت...."

و این حرفش : "از اون دفعه ای که گفتی خودم بلدم لامپا رو خاموش کنم ازت خوشم اومد..."

از نگاهاش تو مسجد.............که باعث شده بود همه بفهمن..................

من بازم خراب کردم.............

یه مدته دارم چوب اشتباهاتم تو چند سال پیش رو میخورم.......

کاش اون موقع به اندازه ی الان عقل داشتم..........

خدایا شکرت.....

میدونم :‌ "خودم کردم که لعنت بر خودم باد......."

جالبه خانوم پاشیبم بهم گفت : تو واسه همه تو قلبت یه جایی میذاری.........

من آدم ساده ای ام.....فکر میکنم همه مثل خودم ان ......... ولی افسوس که همه گرگ ان...........

تو این دوره زمونه باید گرگ باشی.......بره باشی میخورنت......نابودت میکنن.........

من بره بودم...............

نابودم کردن............

خسته ام خیلی خسته ام........

کاش ............ و باز هم کاش.........

من خواستم آدم باشم.......خواستم ساده باشم........خواستم رو راست باشم.........

ولی تو این دوره زمونه اگه بخای اینجوری باشی......اگه بخای آدم باشی.............

هیچی ازت نمیمونه.............

از این به بعد میخام گرگ باشم............بره بودن یا در واقع آدم بودن بسه................دیگه نمیخام هیچ کس تو قلبم جایی داشته باشه.............

هیچ کس...............

آدم ها و البته گرگ های این دوره زمونه ارزش خوبی رو ندارن..............

میخام قلب منم مثل خیلیای دیگه سنگی بشه...........

میخام سنگش کنم...............

وای ولی کاش میتونستم اینطور باشم..............

میخام ولی مطمئنم نمیتونم......چه طور یک عمر باورم رو عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا من کجا دارم زندگی میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینا کی ان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینا آدم ان یا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شایدم کار اونا درسته!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به هر حال خدایا بنده هات دلمو شکستن ......... کار ندارم اصلأ قضیه چی بود و چی شد.............چون الان دیگه هیچ فایده ای نداره.........اون ازدواج کرد و تموم.............

ولی خدایا منحقمو از تو میخام .......... حق دل شکسته امو............حق چشمایه خیسمو..............

حق اینا رو از تو میخام.........چون اونا بنده های تو ان.......بزرگترشون تویی............

خدایا حقمو ازشون بگیر..................

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:55 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 30265
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس